Med målsättningen att lyfta unika produktfördelar på ett spännande och relevant sätt har vi tillsammans med Scania Sverige skapat Youtube-succén Upp till bevis. En programserie där följarna får möta lastbils-experten Joar Turesson när han utsätter Scanias senaste modeller för tuffa tester.
För att lyckas ge ett tydligt värde till kunderna arbetar vi med att skapa en ärlig och transparent bild samtidigt som det hela tiden finns spänningsmoment som driver dramaturgin framåt. Resultatet är en programserie som uppskattas av såväl rationella beslutsfattare som inbitna lastbilsnördar.
”Hur snabbt kan man backa en lastbil?” ”Hur brant kan man starta med en V8?” ”Hur tyst går det att rangera med den nya el-lastbilen?” Det är några av de frågor som programmen nördar ner sig i. Produktfördelar dramatiseras och visas upp på ett nytt sätt som bygger fler fans till ett redan otroligt starkt varumärke.
Serien har idag närmare en halv miljon visningar och vi fortsätter utveckla konceptet i nya avsnitt.