Känner du en Mats?

I den senaste kampanjen för hotell- och konferenskedjan Svenska Kulturpärlor får du lära känna konferensköparna Joakim, Lena och, ja, Mats. Hur dom hanterar konferensbokningar skiljer sig lite åt. Och om du känner en person som Mats; ge hen en kram – för det är inte alltid så lätt att vara som Mats.

En schysst inbjudan

Ett genomtänkt och trevligt event känns rätt bortkastat om inga gäster dyker upp – och så får det ju inte bli. För att locka Happy Homes kunder satsade vi på en målgruppsanpassad inbjudan som speglade eventets ton.

Hej Svenska Jägareförbundet!

Vi välkomnar vårt senaste kundtillskott, Svenska Jägareförbundet, som vi just nu genomför ett omfattande varumärkesarbete tillsammans med. Såklart hjälper vi även till med allt från medlemsutskick till sociala medier.

Svenska Jägareförbundet är en medlemsorganisation som grundades år 1830 för att stärka dåtidens viltstammar. De är Sveriges äldsta och största viltvårdsorganisation som idag har över 150 000 medlemmar. De arbetar för att långsiktigt säkra goda förutsättningar för jakt, viltvård och biologisk mångfald med artrika och livskraftiga viltstammar i ett hållbart ekosystem. För att fler ska få upp ögonen för bredden i deras verksamhet har vi på You Are Here fått förtroendet att leda deras varumärkesarbete.

– Varumärkesarbetet hjälper medarbetare och förtroendevalda att arbeta mot samma mål samtidigt som det stärker deras position och tillväxt. Arbetet bidrar även med att stärka deras arbetsgivarvarumärke och attraherar nya talanger till verksamheten, säger Johanna Fahlén.

Läs mer om Jägareförbundet

Vår viktigaste kund är kundens kund

Att lyfta fram sina nöjda kunder är en viktig del i att skapa ett starkt och trovärdigt varumärke. Därför är vi extra glada när vi får nöjet att vara ute och porträttera verkligheten som den ser ut för de som använder våra uppdragsgivares produkter och tjänster.

– När vi gör testimonials åt Scania får vi träffa många härliga personer runt om i landet. Ibland runt topparna utanför Vilhelmina. Ibland längs åkrarna på Öland och ibland i en frys på Gullmarsplan. Oavsett omständigheterna är det alltid kul att porträttera personer, Daniel Gadd.

Ovanför bjuder vi på en glimt av några av de testimonials vi skapat där kunderna till Scania Sverige hamnar i fokus.

Se kundcaset om Bäckströms TrafikSe kundcaset om Mörbylånga ÅkeriSe kundcaset om Renall

Från komplicerade flöden till enkla visualiseringar

Ibland hanterar vi långa informationsflöden som kunden vill presentera som lättförståelig och överskådlig infografik, vilket kan vara lite tricky!

Region Sörmland ville skapa lättöverskådlig infografik för den digitala bokens väg från författare till användare. Resultatet blev interaktiv byggbar infografik i Genially.

– Det är alltid roligt när man får testa nya verktyg tillsammans med kunden – och ännu roligare när resultaten överträffar förväntan, säger Lina Lundegård.

En profil som sticker ut

För det återkommande eventet Fredagspepp har vi skapat ett grafiskt uttryck byggt på en postiv sticker-känsla inspirerad av hur vi interagerar på ett peppigt sätt i sociala medier. Fredagspepp är ett arrangemang som drivs av Företagarna, Oxelösunds- och Nyköpings kommun, Region Sörmland och Sörmlands Sparbank.

Missa inte nästa Fredagspepp fredagen den 24 mars!

Nystadsliv – Behind the scenes

Hur går det till när man fyller en roddbåt med 3 000 bollhavs-bollar? Hur många tomtebloss krävs för att lysa upp en skottkärra och hur får man en familj att lyckas balansera på styltor högst upp på ett berg?

Kolla in vår behind the scenes-film här

Introducing Luca & Toni

Sveriges senaste restaurangkedja – Luca & Toni – börjar ta form. Med ett nytänkande pizza-koncept och lansering i Norrköping och Jönköping är ambitionen hög. Kreativ annonsering, tydlig profilering och storytelling i SoMe lägger grunden för ett starkt varumärke. Och vem vill inte veta mer om pizza-bröderna från Sicilien som startade restaurang på Mulberry Street i New York under 30-talet?

Världens smartaste serviceavtal?

Under slutet av 2022 skedde en bred lansering av världens modernaste serviceavtal för tunga fordon. Inspirerat av hur produktlanseringar genomförs globalt skapades filmer, event och digital annonsering för en helt ny tjänsteprodukt.

Besök scania.se/service360

Nominerade till Årets Byrå!

Vi känner stolthet över att vara nominerade till Årets Byrå! Tävlingen arrangeras av Regi och bygger på en kundnöjdhets-undersökning. Totalt har nästan 2000 kommunikationsköpare utvärderat sina byrårelationer och 250 byråer har blivit utvärderade i Sverige. Tävlingen avgörs med en gala på Cirkus i Stockholm den 8:e februari. Fingers crossed!

Artikel om byrån i SN

Sverige 500 år!

Vi är stolta över att 2023 få vara en del i firandet kring 500 års jubileet av Gustav Vasas kröning. I projektet Sverige 500 år skildras historiska händelser i Sveriges historia i form av 70 unika konstverk. Nyfiken? Var med och delta du också!

Läs mer på Sverige500ar.se

Nystadslivet inspirerar

Som byrå är vi stolta över att vi fått ta över stafettpinnen och ta vidare Nystadslivs-konceptet i en ny kampanj. Självklart brinner vi lite extra för att locka kompetens och människor till vår hemkommun med hjälp av riktigt starka berättelser! Tusen tack till vår lokala fotograf Björn Dahlgren, stans lokala singer-songwriter-talang GRIM och alla fantastiska personer vi fick äran att porträttera!

Nystadsliv.se

Lansering av NIO i Sverige

Under de senaste månaderna har vi arbetat med att förbereda lanseringen av ett nytt premium-varumärke på den svenska bil-marknaden. Varmt välkommen säger vi nu till NIO – nästa generations elbilar!

Lansering

Hemma från Elmia

Under slutet av augusti besökte ett team från byrån Elmia-mässan för att dokumentera Scania Sveriges insatser på mässan. Arbetet med att producera innehåll till montern har pågått i flera månader men inget går upp mot att se hur nya lanseringar och kommunikationsinsattser tas emot av målgrupperna i verkligheten!

Välkommen Johanna!

Vi välkomnar Johanna Åkerman till byrån. Johanna kommer senast från Nyköpings kommun där hon arbetat med destinationsutveckling och kommer få en roll på byrån som produktionsledare och skribent. Supervarmt välkommen Johanna!

Öjert & Co blir en del av You Are Here

Efter att länge betraktat varandra på avstånd och under en kortare tid också arbetat tillsammans är det nu klart att Öjert & Co blir en del av You Are Here. Vi vet att Susanne Öjert kommer bidra till vår fortsatta utveckling och hoppas och tror att alla kunder hos Öjert & Co kommer få nytta av vår gemensamma kompetens!

Läs artikel

More Memories!

Senaste numret av Alzheimerfondens viktiga magasin Memories har just landat hos alla månadsgivare. Lär dig mer om spännande insamlingsexempel, senaste forskarrönen och möt Nina Gunke.

Alzheimerfonden

Callanderska Gårdens Schweizeri

Vilken sommarnyhet! Vår kund Svenska Kulturpärlors nya satsning på ett helt nytt sommarcafé med fullständiga rättigheter är nu live efter månader av produktion. Missa inte den här nya turistmagneten i Mariefred!

Callanderska.se

Vi utvecklar Nyköping

Projektet ”Vi utvecklar Nyköping” visa och förklarar hur Nyköping som kommun växer hållbart och långsiktigt. I en specialutgåva av Nyköpings Tidning möter vi bland annat kommunens stadsbyggnadschef, kulturmiljöstrateg och investerare som planerar för fler bostadsområden. På ett pedagogiskt och lättillgängligt sätt förklaras också allt från termer och tidshorisonter för att alla som bor och verkar i kommunen ska förstå varför staden är i ständig förändring.

Läs tidningen!

Över en kvarts miljon visningar

Tillsammans med Scania Sverige har vi skapat Youtube- succén Upp till bevis. En programserie som nått över en kvarts miljon visningar och som fortsätter att växa. Följ med när Joar Turesson sätter Scanias senaste modeller på prov för att hitta de unika produktfördelarna!

Se senaste avsnittet 

Nära till varandra!

För Oxelösunds kommun har vi producerat en film som ytterligare lyfter och sprider det arbetsgivarvarumärke vi varit delaktiga i att utveckla sedan 2019.

Se filmen 

Förtiofyratusen

Vi står alla maktlösa inför Putins anfallskrig mot Ukraina. För att bidra, om än lite, skänker You Are Here 4 000 kronor till UNHCR för varje medarbetare som jobbar på byrån. Fram till och med den 31 mars dubblar som bekant Akelius foundation generöst alla gåvor. Hjälp till ni med. Varje bidrag gör skillnad för barn och familjer som befinner sig i en livsfarlig situation.

Kolla in plugget!

På uppdrag av Oxelösunds kommun har vi skapat nio filmer som ger vårdnadshavare och barn en inblick i kommunens förskolor och skolor. Ett öppet hus – på Youtube.

Titta in i FrösängsförskolaOxelöskolanOxelö förskolaBlåklockans förskolaPeterslunds förskolaDalgångens förskolaRamdalens förskolaRamdalsskolan och Stenviks förskola.

Nyköping Strand Utbildningscentrum

Under hösten har vi djupdykt i den svenska gymnasiemarknaden och bistått med strategier för att kunna lansera den treåriga utbildningen Upplevelser, Event & Försäljning. Som en del av arbetet skapades även en helt ny profil för skolan.

Nya NSU har fått en bold font och ett starkt typografiskt uttryck som kombineras med en mjuk färgskala. Den nya varumärkesidentiteten är inbjudande, trovärdig och flexibel. Ett stort steg framåt!

”Walk with me!”

Med hjälp av en ny onboarding-film presenterar sig Strängnäs kommun för sina nya medarbetare. Produktionen finns även i en alternativ variant för att locka fler sökande till en kommun som länge har arbetat med ett stabilt värdegrundsarbete.

Jobba i Strängnäs

Nominerade till Publishingpriset!

Alzheimerfondens magasin Memories är nominerad i kategorin Medlemstidningar Individ och på byrån är vi så klart superstolta!

Memories är en produktion som vi varit med att skapa från grunden och som sprider information om forskning kopplad till folksjukdomen demens.

Att få bidra lite, lite till att en så stor fråga är på väg att lösas känns väldigt fint. Att få arbeta med de som verkligen gör skillnad; Alzheimerfonden, forskarvärlden, anhöriga och drabbade är inget annat än ett privilegium.

Läs Memories

Ständigt uppdaterad!

Krogdirekt är en av våra helhetskunder som vi backar genom att löpande skapa engagerande innehåll.

Genom reportage och inlägg i medlemstidningar, nyhetsbrev, sociala kanaler och på webben når Krogdirekt ut till befintliga och nya kunder. Med stöd från tydliga rapporter och med ständiga förbättringar i fokus utvecklas kommunikationen över tid.

Jobbmässa på slottet

Utmaningen att hitta rätt medarbetare är alltid stor. Efter pandemin märks det inte minst inom hotell- och restaurangbranschen.

Södertuna slott skapade därför ett nytt initiativ och bjöd in till en helt egen jobbmässa på slottet. Genom enkla filmer i sociala medier lockade vi jobbsugna till en fantastisk arbetsplats.

Sök jobb

Helhetsgrepp för West Code Group

Vi är stolta över att kunna presentera West Code Groups nya webbnärvaro som vi tillsammans med dem arbetat med under vår och sommar. Här får varje verksamhetsområde utrymme och besökarna får en förståelse för det värde som helheten skapar.

westcode.se

Välkommen Jennie!

Jennie är en erfaren skribent med bakgrund som journalist, redaktör och copywriter inom employer branding. Hon är van att berätta begripligt om komplexa ämnen på ett läsvärt och engagerande sätt.

De senaste åren har hon arbetat i Stockholm som specialreporter på Personal & Ledarskap, copywriter på Coreworkers och som chefredaktör för VD-tidningen. Så klart är vi superstolta över att ha Jennie i vårt team!

Säg hej!

I ständig utveckling

Hur presenterar man en verksamhets historia, själ, breda kompetens och framåtblickande inställning på 46 sekunder? Tillsammans med Stua gjorde vi så här:

Filmen om Stua

Tema: Forskning

I brevlådorna hos allt från månadsgivare till politiker hamnar i dagarna Alzheimerfondens magasin Memories. På byrån utlovar vi hoppfull läsning för lata hängmattedagar.

Bli månadsgivare!

Tipsautomaten har landat!

Har du vägarna förbi Nyköping kanske du springer på Nyköpingsguidens egen tipsautomat i sommar.

Nyköpingsguiden

Vinst varje gång!

Visit Lund kontaktade oss med uppdraget att få lundabor att hitta upplevelser utanför sin komfortzon. Och vem vill inte bli en upplevelse rikare? När Lundahjulet nu är på plats lovar vi att det blir det vinst varje gång!

lundahjulet.se

Hisspitch för en stad

Hur säljer du in din hemstad till någon som aldrig varit där? I en film för Nyköpings kommun visar vi på hur utmanande det är att hitta rätt i sin hisspitch när man som mest behöver den.

Se filmen

Fler viktiga sommarjobb

Mc Donalds kommunicerar just nu ut att de hjälpt unga ut på arbetsmarknaden sedan 1972. Hedervärt! Men… vänta nu… det har ju Gripsholms Värdshus också gjort – men sedan 1609. Därför plockade vi fram den här blixtkampanjen för att få fler att söka jobb inom Svenska Kulturpärlor.

Sök jobb

Du gör Nyköping bäst i världen!

Genom en utbildning har vi hjälpt Nyköping att få kommunens 56 591 ambassadörer att lära sig ännu mer om sin hemstad och sprida sin kärlek till platsen. Kommunikationen syns bland annat i olika filmserier, utomhustavlor, annonser, quiz och i sociala medier.

nykopingsguiden.se

Säg hej till Felicia!

I förra veckan kunde vi välkomna vår nya medarbetare Felica Bladh. Bakom sig har hon en utbildning inom filmproduktion från Santa Barbara City College och dessutom ett flertal nomineringar vid olika filmfestivaler. Vi är så klart sjukt stolta över att ha henne på plats hos oss!

Kontakta oss

Framtiden är återvunnen!

Globus TT servar kunder över hela landet med hisslösningar. Nu satsar man på att lansera tjänsten Globus Pallas Re:usable – ett sätt att smart kunna köpa stolshissar där skenans delar återbrukas. Vi har hjälpt till med allt från paketering och pressmaterial till filmproduktion.

Pallas Re:usable

E-learning för ambassadörer

Under det senaste året har vi hjälpt Stua att på flera sätt stärka Sörmland som Sveriges Slottsdestination. Som kronan på verket kan vi nu äntligen också presentera den e-learning vi har byggt upp tillsammans.

Här har vi skapat ett pedagogiskt upplägg och sedan tagit ut det i artiklar, uppgifter, berättelser och kortare filmade föreläsningar!

Lär dig mer!
Prime Care

Webbplats för vården

Vi hjälper bemanningsföretaget Prime Care att skapa ett starkt varumärke hos vårdpersonal runt om i landet. Nu lanseras nya primecare.se med både hjälpsamma tips och berättelser från medarbetare som kämpar hårt i dessa tider.

Prime Care
Ballad film

Filmtips!

Ballad film är ett av Sveriges just nu mest uppmärksammade dokumentärfilmsbolag. Vi har satt form på filmaffischen för Svonni vs The Swedish Tax Agency som går upp på festivaler runt om i världen i vår. Men redan nu kan du streama denna 5-minuters-pärla på UR. Fram med popcornen!

Se filmen!

Det ska löna sig att vara lojal

Genom det nya lojalitetsprogrammet Svenska Kulturpärlor Member har vi hjälpt till att få återkommande gäster på Dufweholms Herrgård, Gripsholms Värdshus och Södertuna Slott att känna sig ännu lite mer välkomna. Varje krona som spenderas ger bonus på nästa köp och som medlem ges du även unika erbjudanden och rabatter. Lite mer guldkant helt enkelt!

Gå med

Personligt på posten

Det är inte alltid att räckvidden i dagens sociala medier räcker till. Ibland når man bäst resultat med hjälp av personliga brev – som på den gamla goda tiden. I det här fallet hjälpte vi det anrika måleriet Brunelius Måleri i Nyköping att nå ut till en liten skara personer, för vilka det är extra viktigt att hålla just traditioner vid liv.

Brunelius Måleri

Vinnare i Breakit Impact Challenge 2020!

Tillsammans med över 100 av näringslivets mest engagerade bolag har vi de senaste fem veckorna utvecklat vårt hållbarhetsarbete genom Breakit Impact Challenge. Vi är så stolta över att vi också kammande hem priset för Årets klimat-tweakade affärsmodell.

Se prisutdelningen här

Möt nya Stua

I novembermörkret lanserades Stuas nya varumärke. Möt en uppdaterad visuell profil, nya imagebilder och en ny hemsida som speglar ett modernt företag med framtiden i sikte!

Stua.se

Plats för livet

Dahlhälls fastigheter skapar just nu ett nytt modernt kvarter med hyresrätter på Brandholmen i Nyköping. Vi hjälper dem att bygga engagerande kommunikation med Instagramflödet @kv.jakten som bas. Sugen på ett boende som underlättar livspusslet? Ställ dig i kö!

Följ bygget!

På väg mot en cirkulär framtid

Gypcore arbetar med produktutveckling utifrån återvunnet material. Deras första produkt på marknaden är Gypsorb – ett 100 % återvunnet och miljövänligt saneringsmedel som används för att absorbera vätskor som olja och färg. På You Are Here är vi stolta över att få bidra med rådgivning, produktformgivning, webb och säljmaterial.

Besök Gypcore

Vill du växa?

För andra året i rad hjälper vi till att kommunicera ut regionens stora Tillväxtdag. Genom en tydlig grafisk profil skapas igenkänning över alla kanaler och ett uttryck som är enkelt att bygga vidare på. Dagen går av stapeln den 21 november. Välkommen till en inspirerande dag för dig som vill växa!

Anmäl dig här!

Allt blir roligare med lite färg!

Under flera års tid har vi hjälpt Brunelius Måleri att sticka ut med sin kommunikation. Med utveckling av digitala offertformulär, kommunikation i butik och en serie filmer för sociala medier gör vi det nu ännu enklare för dig att anlita en en riktigt duktig målare!

Mer färg!

Throw back till idag

När Leader Sörmlandskusten ville berätta om landsbygdens framtid valde vi att blicka bakåt. Genom att förlägga storyn 10 år in i framtiden och berätta om alla framsteg som skett sedan 2020 väcks både intresse och hopp. Häng med in i framtiden!

Se filmen!

Digital upptäcktskampanj

Efter flera års renovering öppnade Säfstaholms Slott återigen för besökare. I samband med detta passade Vingåkers kommun på att locka besökare till fler av de upplevelser som Vingåkersbygden erbjuder. Ett uppdrag som för oss mynnade ut i kampanjwebben ”Vem är du?”

Vem är du?

Krogtugg & hotellsnack

Fyra gånger per år skapar vi på uppdrag av Krogdirekt tidningen Krogtugg & Hotellsnack. Här samlas tips och idéer som hjälper restauranger och hotell att utveckla sina verksamheter. Samtidigt gör vi uppskattade reportage med nedslag runt om i landet. Ett spännande uppdrag som ökar lojaliteten hos Krogdirekts medlemmar.

Läs senaste numret

Adam säger hej!

I nästa vecka stärker Adam Olsson upp vårt team. Adam, som får rollen som Digital Designer, är utbildad vid Hyper Island och har erfarenhet från såväl byråer som olika startups. Vi är alla sjukt glada för att han nu hittat till oss!

Länk

På väg mot arbete

Efter att vi gått vinnande ur en upphandling för myndigheten IAF (Inspektionen för arbetslöshetsförsäkringen) har vi  lanserat deras rapport ”På väg mot arbete”. Unik på det sättet att den lyfter fram anonyma berättelser ur de arbetssökandes eget perspektiv.

För att göra deras ord rättvisa har vi skapat en rapport där varje berättelse fått liv med hjälp av en illustration på en fiktiv person.

Till rapporten

Anhörig i fokus

I Alzheimerfondens senaste magasin lyfter vi fram hur det är att vara närstående till någon med Alzheimers sjukdom. Som vanligt dimper tidningen ner hos allt från månadsgivare till beslutsfattare. Självklart hittar du den även i diverse väntrum runt om i landet.

Bli månadsgivare!

Arbeta säkert hemifrån

West Code Solutions är ett svenskt bolag som arbetar med att förebygga intrång i digital infrastruktur hos bland annat myndigheter och offentlig verksamhet. Under våren har vi hjälpt dem att bygga en kampanj över LinkedIn med en serie tips om hur man arbetar tryggt på distans.

Omställning i Corona-tider

När vår kund Svenska Kulturpärlor står inför stora förändringar arbetar vi tätt tillsammans. Inte minst under den senaste månaden när projekt Slottshem skulle lanseras. En möjlig utveckling där Södertuna Slott blir en plats för bostäder och som på kort tid innebar produktion av allt från foton, texter och webbsida till pressmaterial.

Slottshem.se

Digital slottskampanj

I dagarna lanserar Stua, i samarbete med alla kommuner i Sörmland, kampanjen ”Slottssafari”. Ett underhållande quiz där du utifrån ett antal frågor landar på ett slott som passar just dig! Ett spännande uppdrag som vi arbetat med under våren och som nu, lagom till midsommar, är live!

Hitta ditt slott

Kunskap på distans

Tillsammans med Sveriges ledande utbildare inom el och vvs har vi utvecklat en pilot för framtidens kursmaterial. Med informativ och pedagogisk e-learning arbetar INSU för att nå ut med viktigt kunskap.

Insu.se

Svemester.se är live!

Att stanna i Sverige i corona-tider är viktigt för både folkhälsan och klimatet. Med vår svemester-generator visar vi hur många udda, roliga och annorlunda besöksmål som finns i Sverige.

Var tar slumpen dig?

Hur ser framtiden ut?

Under ett års tid har vi internt arbetat med det vi kallar ”Framtidens byrå”. Vårt eget utvecklingsprojekt som idag känns mer relevant än någonsin.

Hur skulle du vilja att framtidens byrå fungerar, vad vill du att den erbjuder? Lämna gärna ett anonymt svar på vår hemsida så skapar vi framtiden tillsammans med dig!

Tyck till!

Fler ska stå på egna ben

Samordningsförbundet RAR Sörmland valde efter en upphandling att låta oss på You Are Here producera deras nya webbplats. Med WCAG-direktiven i fokus har vi byggt upp en ny plattform i Wordpress. Med hjälp av filmer och artiklar berättar vi om några av de lyckade insatser som bidrar till att fler kan stå på egna ben och komma ut i arbete.

rarsormland.se

Sveriges främsta parker i din hand

Med hjälp av en ny profil, webbsida och lansering över sociala medier har vi arbetat tillsammans med Swedish Gardens för att få fler att upptäcka Sveriges bästa parker och trädgårdar. Välkommen till en sommar där hemestern blir exotisk! Snacka om att vi är stolta!

Hemester!

Fler behövs i vården

För att locka fler medarbetare till vården har vi tillsammans med Prime Care lyft fram hur de under lång tid arbetat för att sätta fokus på vårdpersonal. Att arbeta inom vård och omsorg är ett tufft och viktigt jobb. Alltid.
Det blev också budskapet i sociala medie-kampanjen.

Prime Care

Varumärke för vården

När pandemin slog till mot världen ställde Stegoplast om sin produktion och tog fram skyddsvisir och skyddsförkläden för vården. Vi har hjälp till att snabbt skapa det nya varumärket Visiro och kommunicera ut det till vårdgivare och kommuner runt om i landet.

Besök Visiro

Rädda bakispizzan!

Krogdirekt hjälper 1400 medlemmar inom svensk restaurangnäring att skapa lönsamma affärer. För ett par veckor sedan satte vi samman en blixtkampanj under den populära hashtaggen #supportyourlocal för att få fler att rädda sin älsklingsrätt på sin favoritkrog. Vi är så glada över att se spridningen och att sociala medier verkligen är socialt när det behövs på riktigt!

Go social

Smaker från naturen

Kulturvin importerar viner från franska vinbönder som odlar sina druvor med omsorg. På deras nya webbsida kan du läsa om vinproducenterna och om hur du beställer flaskorna till närmsta Systembolag.

Salut

Digital lansering

BSC är ett eventbolag i Stockholm som arbetar med några av världens främsta varumärken. De är snabbfotade, kreativa och har lång erfarenhet. Med sin nya hemsida siktar de nu på att nå ut globalt. VI är glada för att få vara en del av den ambitionen!

Be amazed!

En digital resa

Under ett års tid har vi arbetat intensivt tillsammans med Utflyktsvägen för att bygga upp och lansera en ny webbplattform. Resultatet är en portal för utflyktsmål där var och en av de drygt 120 olika aktörerna som är med, kan redigera och uppdatera informationen om just sitt besöksmål. Genom en omfattande lansering med genomtänkt spridning via Google och sociala medier, har Utflyktsvagen.se snabbt blivit en välbesökt plats på nätet.

Till Utflytksvägen

Vem behöver inte bra bilder?

Vi har just lanserat vårt projekt Click Click – en bildbank där du hittar svenska bilder med kvalitet. Under ett års tid har vi fotat allt från landsbygd till storstad. Bilder som hjälper till att enkelt skapa kommunikationsmaterial med en lokal prägel och äkthetskänsla.

https://clickclick.se/

Invigningen var grym!

Invigningen var grym! Nu har vi flyttat in i våra nya lokaler på riktigt. Nyligen invigde vi med inflyttningshäng med mänger av härligt folk. Stort tack till alla som kom förbi och som också hjälpte oss att skänka pengar till Stadsmissionens viktiga arbete.

Har du inte hälsat på? Kom förbi på en kaffe hos oss på Hospitalsgatan 24 i Nyköping.

Kontakta oss

Silver i tävlingen – Årets bästa annons

Vår kund Happy Homes kammade hem silverplatsen när Årets Bästa Annons 2019 korades av SN. Vi är glada att ha en kund som vågar tänka lite fyrkantigt för att skapa kommunikation som sticker ut. Stort grattis Happy Homes till priset!

Besök Happy Homes

A New Voyage

2019 fick vi förtroende att ta fram ett nytt designkoncept för Voyage. Tillsammans skapade vi alltifrån en ny form och hemsida till foto och kommunikation i sociala medier. Allt utgick självklart från konceptet att bygga ett nytt sätt att möta världen på. En plats skapad med målet att gästerna ska uppleva nya saker, och smaker, tillsammans. Helt enkelt A New Voyage.

Besök Voyage