Vår viktigaste kund är kundens kund
februari, 2024
Att lyfta fram sina nöjda kunder är en viktig del i att skapa ett starkt och trovärdigt varumärke. Därför är vi extra glada när vi får nöjet att vara ute och porträttera verkligheten som den ser ut för de som använder våra uppdragsgivares produkter och tjänster.
– När vi gör testimonials åt Scania får vi träffa många härliga personer runt om i landet. Ibland runt topparna utanför Vilhelmina. Ibland längs åkrarna på Öland och ibland i en frys på Gullmarsplan. Oavsett omständigheterna är det alltid kul att porträttera personer, Daniel Gadd.
Ovanför bjuder vi på en glimt av några av de testimonials vi skapat där kunderna till Scania Sverige hamnar i fokus.
Från komplicerade flöden till enkla visualiseringar
januari, 2024
Ibland hanterar vi långa informationsflöden som kunden vill presentera som lättförståelig och överskådlig infografik, vilket kan vara lite tricky!
Region Sörmland ville skapa lättöverskådlig infografik för den digitala bokens väg från författare till användare. Resultatet blev interaktiv byggbar infografik i Genially.
– Det är alltid roligt när man får testa nya verktyg tillsammans med kunden – och ännu roligare när resultaten överträffar förväntan, säger Lina Lundegård.
En profil som sticker ut
juni, 2023
För det återkommande eventet Fredagspepp har vi skapat ett grafiskt uttryck byggt på en postiv sticker-känsla inspirerad av hur vi interagerar på ett peppigt sätt i sociala medier. Fredagspepp är ett arrangemang som drivs av Företagarna, Oxelösunds- och Nyköpings kommun, Region Sörmland och Sörmlands Sparbank.
Nystadsliv – Behind the scenes
maj, 2023
Hur går det till när man fyller en roddbåt med 3 000 bollhavs-bollar? Hur många tomtebloss krävs för att lysa upp en skottkärra och hur får man en familj att lyckas balansera på styltor högst upp på ett berg?
Inget hittades